суббота, 17 декабря 2016 г.

EKSKURSIOON TALLINNA

8. detsembril toimus meie kauaoodatud Tallinna ekskursioon. Pildid räägivad enda eest.

 
                 Tallinnasse jõudsime umbes kell 10.00. Ilm oli suurepärane. Aga oh üllatust, Tallinnas polnud üldse lund.

                       Vanalinnas oli päris põnev jalutada

                              Jõuluturg Raekoja platsil

                                       Tallinna Raekoda

                           Vanalinn on ikka ilus küll 

                               Leidsime puhkava sõbra

                           Nii vähe on õnneks vaja

                           Mis siin toimub?

                          Küll mõni ikka jaksab süüa

                    Mida need poisid seal küll räägivad?!?

                        Kõht on täis, küll on hea olla

                           Viru väravad

                   No aitab juba pildistamisest.

                      Millal see teater ükskord algab?

                  Ei pidanudki etendust kaua ootama

                      Eriti põnev oli näitlejate liikumine, 
             kui nad  kedagi luurasid

              Kas õues on talv või sügis? 
Kalendri järgi talv, aga miks siis vihma sajab?

                                              Läksime vihma eest varju


                Mõnel jätkus veel jaksu trepist üles ronida

                              Rongis juhtus nii mõndagi ...
                   Poisid leidsid musta pärli 
                    Sai lõbusasti aega veeta


Laste arvamused reisi kohta:

·       Anton - mulle meeldis Tallinna ekskursioonil kõik – etendus, jalutamine vanalinnas, jõuluturg Raekoja platsil, Mc Donalds´is käimine, kohvikus istumine.
·       Salomija - mulle meeldis teatrietenduse II osa, aga I osa ei meeldinud. Eriti meeldis mulle rongiga sõita ja vanalinnas jalutada.
·       Vladlen ja Daniil- etendus oli muidu huvitav, aga natuke raske oli aru saada, sest näitlejad rääkisid nii kiiresti. Tore oli vanalinnas jalutada ja rongiga sõita.
·       Jura Raigla - mulle meeldis Tallinna ekskursioonil kõik – etendus, jalutamine vanalinnas, jõuluturg Raekoja platsil, Mc Donalds´is käimine. Eriti meeldis mulle rongiga sõitmine. Ma arvan, et rongiga on palju huvitavam ja mugavam sõita kui bussiga.
·       Õpetaja Jana – teatrietendus oli väga huvitav ja kaasaegne. Mulle meeldis näitlejate liikumine, kui nad kedagi luurasid. Lapsed käitusid teatris hästi.
·       Marianna – mulle meeldis Tallinna ekskursioon, eriti meeldis mulle vanalinnas jalutada, Mc Donalds´is istuda ja rongiga sõita. Teatrietendus meeldis mulle natuke.
·       Saša Jolkin – mulle meeldis väga vanalinnas jalutamine ja Mc Donalds´is söömine,  aga ei meeldinud see, et  õues hakkas vihma sadama. Mis talv see on, kui õues sajab vihma.
·       Vika – oli huvitav reis, aga teatrietendus mulle eriti ei meeldinud, sest see oli eesti keeles ja ma ei saanud  kõigest aru, mida seal räägiti. Natuke halb oli vaadata ka, sest ma istusin halvas kohas.
·       Saša Dejev - mulle meeldis Tallinna ekskursioonil kõik – etendus, jalutamine vanalinnas, jõuluturg Raekoja platsil, Mc Donalds´is käimine. Eriti meeldis mulle rongiga sõitmine. Ma arvan, et rongiga on parem sõita kui bussiga.
·       Jura Litvinov – eriti meeldis mulle rongiga sõita ja Mc Donalds´is istuda. Teater oli muidu huvitav, aga natuke halb oli vaadata, sest ma istusin halvas kohas.

Комментариев нет:

Отправить комментарий